Geweldig! Ik zal terug komen.
Lovely haircut and color by Sarah - even though we both spoke different languages she understood what I wanted and the result was amazing. I'm super happy and I will come back for sure! :)
Hele fijne ervaring. Ik verd vriendelijk ontvangen en heb fijne gesprekken gehad. Ik ging voor BIAB en er werdt ook meegedacht over welke kleuren het beste bij mij zouden passen. aanrader!
Fijn geholpen en hele mooie wenkbrauwen, verstaat haar vak
Super geholpen door Sahra! Eindelijk weer leven in mijn haar!! Zeker niet de laatste keer geweest. Iedereen super vriendelijk!
Super blij met mijn haar😊, ik raad het zeker aan!!!
Heel fijn geknipt, heel goed gedaan en erg vriendelijk. Ik kan Sahra aan iedereen aanbevelen!
Prima kapper, vriendelijke ontvangst!
.....