4.8
gebaseerd op 60 reviews

Geweldig! Ik zal terug komen.

Ana - ongeveer een jaar geleden

Lovely haircut and color by Sarah - even though we both spoke different languages she understood what I wanted and the result was amazing. I'm super happy and I will come back for sure! :)

Laura - ongeveer een jaar geleden

Hele fijne ervaring. Ik verd vriendelijk ontvangen en heb fijne gesprekken gehad. Ik ging voor BIAB en er werdt ook meegedacht over welke kleuren het beste bij mij zouden passen. aanrader!

Lizzie - ongeveer een jaar geleden

Fijn geholpen en hele mooie wenkbrauwen, verstaat haar vak

Olga - ongeveer een jaar geleden

Super geholpen door Sahra! Eindelijk weer leven in mijn haar!! Zeker niet de laatste keer geweest. Iedereen super vriendelijk!

Marie - ongeveer een jaar geleden

Super blij met mijn haar😊, ik raad het zeker aan!!!

Frishta - meer dan een jaar geleden

Heel fijn geknipt, heel goed gedaan en erg vriendelijk. Ik kan Sahra aan iedereen aanbevelen!

Thijs - meer dan een jaar geleden
Rhobin - meer dan een jaar geleden

Prima kapper, vriendelijke ontvangst!

Xander - meer dan een jaar geleden

Dankjewel Xander🙏

SAHRA HAIR & BEAUTY SALON

.....

Stef - meer dan een jaar geleden