4.8
gebaseerd op 60 reviews

Super goed, altijd vriendelijk en goed voor haar klanten

Alysa - 3 maanden geleden

Eerste bezoek aan de salon en ook eerste keer henna brow behandeling. Ze luisterde goed naar wat ik wilde, tevreden met deze 1e behandeling. Dankjewel!

Mina - 3 maanden geleden
Marleen - 3 maanden geleden

Mooie, schone salon! Daarnaast vriendelijke dame die mij goed heeft geadviseerd en mijn haar is ook mooi geknipt!

Marleen - 4 maanden geleden
Arenda - 5 maanden geleden

Ik raad het aan om hier je nagels hier te laten doen! Mooi resultaat, gezellig en een ruime selectie aan kleuren.

Evelien - 5 maanden geleden
Jolanda - 6 maanden geleden

It was a very pleasant time with Sahra. She is very friendly and has made a good recommendation for the hair model that would fit me. She is very experienced and I am very happy with the result! Will certainly go back.

Selvi - 6 maanden geleden
Richard - 6 maanden geleden

Super lieve kapster met veel ervaring! Helemaal blij met het resultaat

Layla - 7 maanden geleden