Super goed, altijd vriendelijk en goed voor haar klanten
Alysa
-
3 maanden geleden
Eerste bezoek aan de salon en ook eerste keer henna brow behandeling. Ze luisterde goed naar wat ik wilde, tevreden met deze 1e behandeling. Dankjewel!
Mina
-
3 maanden geleden
Marleen
-
3 maanden geleden
Mooie, schone salon! Daarnaast vriendelijke dame die mij goed heeft geadviseerd en mijn haar is ook mooi geknipt!
Marleen
-
4 maanden geleden
Arenda
-
5 maanden geleden
Ik raad het aan om hier je nagels hier te laten doen! Mooi resultaat, gezellig en een ruime selectie aan kleuren.
Evelien
-
5 maanden geleden
Jolanda
-
6 maanden geleden
It was a very pleasant time with Sahra. She is very friendly and has made a good recommendation for the hair model that would fit me. She is very experienced and I am very happy with the result! Will certainly go back.
Selvi
-
6 maanden geleden
Richard
-
6 maanden geleden
Super lieve kapster met veel ervaring! Helemaal blij met het resultaat
Layla
-
7 maanden geleden