4.8
gebaseerd op 60 reviews
Bouke - ongeveer een jaar geleden

Gastvrij, goed geknipt, over 6 weken en ik er weer😁

Noortje - ongeveer een jaar geleden

Heel erg blij met mijn kapsel . Krijg van iedereen complimenten.

Lynn - ongeveer een jaar geleden

Heel mooi mijn wenkbrauwen in vorm gebracht! Ik ben er heel blij mee

Hanan - ongeveer een jaar geleden

Aardige ,kapster, we konden goed overleggen wat wel en wat niet leuk zou staan
Ik ben blij met het resultaat

Petra - ongeveer een jaar geleden

Het was mijn eerste bezoek dus wel spannend. Ik werd geholpen door Sahra. Ik werd gehoord in mijn wensen en de service was vriendelijk en fijn. Ik kom zeker terug!

Luciana - ongeveer een jaar geleden

Super goed geholpen
Heel vriendelijk. Ben heel erg tevreden. Echt aan te raden!

Mandy - ongeveer een jaar geleden
Sharon - ongeveer een jaar geleden

Super blij met m’n nagels en een echt deskundige in haar vak !! Aanrader

Nema - ongeveer een jaar geleden

Ik ben nu een paar keer geweest voor wassen en drogen en mijn haar zat perfect.
Ook zijn jullie beiden super vriendelijk en kom graag bij jullie!

Ingrid - ongeveer een jaar geleden