Vandaag laten wassen en föhnen door Ingrid.
Zij kan zo goed en stevig föhnen.
Fijne salon ook mijn gezichtsbehandeling is goed bevallen
De pedicure werd met veel aandacht uitgevoerd. Ondertussen gezellig gekletst, de sfeer in de salon is erg prettig. Ik kom gauw terug!
Sahara is deskundig en werkt netjes. In de omgang heel prettig.
Deskundig en prettig
Hele fijne salon en Sahra is erg aardig. Ik voel me erg op mijn gemak bij haar. Ook een goede prijs/kwaliteit. Ik kom zeker terug!
Superfijn, vrijwel pijnloos.
Ook de pedicure is heel fijn, ze halen tenminste genoeg weg(maar zeker niet teveel) en ik ben heel kietelig aan mijn voeten maar daar houden ze netjes rekening mee en zorgen dat t niet kietelt.
Heerlijk verwenmoment en leuke en gezellige sfeer. Top!
Hele fijne ervaring!