4.8
gebaseerd op 60 reviews

Vandaag laten wassen en föhnen door Ingrid.
Zij kan zo goed en stevig föhnen.
Fijne salon ook mijn gezichtsbehandeling is goed bevallen

Sandra - 10 maanden geleden

De pedicure werd met veel aandacht uitgevoerd. Ondertussen gezellig gekletst, de sfeer in de salon is erg prettig. Ik kom gauw terug!

Kemi - 10 maanden geleden
Daphne - 10 maanden geleden

Sahara is deskundig en werkt netjes. In de omgang heel prettig.

Dick - 10 maanden geleden

Deskundig en prettig

Arenda - 10 maanden geleden
Lizzie - 11 maanden geleden

Hele fijne salon en Sahra is erg aardig. Ik voel me erg op mijn gemak bij haar. Ook een goede prijs/kwaliteit. Ik kom zeker terug!

Evelijn - 11 maanden geleden

Superfijn, vrijwel pijnloos.

Ook de pedicure is heel fijn, ze halen tenminste genoeg weg(maar zeker niet teveel) en ik ben heel kietelig aan mijn voeten maar daar houden ze netjes rekening mee en zorgen dat t niet kietelt.

Astrid - 12 maanden geleden

Heerlijk verwenmoment en leuke en gezellige sfeer. Top!

Emmeke - 12 maanden geleden

Hele fijne ervaring!

Crystal - ongeveer een jaar geleden