4.8
gebaseerd op 60 reviews

Echt super blij met mijn nagels! Ze is ervaren, heel hartelijk en weet precies wat je wilt. Ik raad deze plek zeker aan!

Funda - 16 dagen geleden

fijne behandeling gehad bij sahra. vooral de pedicure behandeling was erg fijn. voeten zien er weer goed verzorgd uit.

Mariëlle - 19 dagen geleden
Angela - 22 dagen geleden

This was my first time there. I will be going more regularly now!

Michelle - ongeveer 2 maanden geleden

Ik had 3 nagels die los zaten en een nagel die afgebroken was. Ik had geboekt voor opvullen en Biab maar ze heeft me geholpen door al mijn nagels weer netjes te maken. Super fijn dat ze alsnog de tijd heeft genomen, het ziet er goed uit!

Suzanne - ongeveer 2 maanden geleden

De eigenaresse heeft mijn haar geverfd. Ik ben zeer tevreden. Heel professioneel behandeld , mooie salon, ziet er heel netjes uit.

Houda - 2 maanden geleden

Denkt goed mee over de kleur van de verf (wenkbr) dat het niet te donker wordt. Ook werkt ze snel en efficient zodat de boel weer netjes bijgewerkt is.

Astrid - 2 maanden geleden

Perfect! Zoals altijd super mooi gedaan.

Alysa - 2 maanden geleden

I don't like to give bad reviews but I am so upset about the hair cut I recieved here, I have to warn others! I saw this salon had a higher than average rating (4.9) so one can only think it's a good place. I later realized they only have a 4.9 rating because at the salon they have signs everywhere that you get can get 5% off your service if you leave a Google review. A complete scam! I asked for layering angles but got plateaus instead. I had to go to another salon to get it fixed. Think twice

Veronica - 3 maanden geleden

Altijd super goed voor haar klanten en professional

Alysa - 3 maanden geleden