4.8
gebaseerd op 60 reviews

Lekker opgefrist en gehydrateerd, goede producten. De behandeling was iets korter dan aangegeven op Treatwell.

Florence - 7 maanden geleden
Cansu - 8 maanden geleden
Marissa - 8 maanden geleden

Fijne sfeer. Mijn haar is goed geknipt

Yfke - 8 maanden geleden
Noortje - 8 maanden geleden

Ontzettende mooie schone salon, met een hele lieve eigenaresse die echt oog voor detail heeft en de tijd voor je neemt!

Manon - 9 maanden geleden

Heel gelukkig met deze kapsalon van Sahra in de buurt.

Angela - 9 maanden geleden

ik werd vriendelijke ontvangen en ik ben tevreden over mijn voeten. was echt nodig en ze voelen weer als babyvoetjes

Claudia - 10 maanden geleden

prima geholpen

Riny - 10 maanden geleden

Het is altijd relaxed en gezellig in de salon. Zoals altijd blij met het resultaat!

Kemi - 10 maanden geleden